lunes, 17 de noviembre de 2008

tinc molta calor, tinc molt fred

Hola xiquets. Lo primer que diré hui es que els edredons alemanys se passen de calentets una animalà no havia passat tanta calor per la nit mai, i això que havia parat la calefacció i tot, pos he suat i m’he canviat 2 vegades la roba de lo xopet que estava a vore si fa més fred, en fi vore si esta nit ja va tot millor, la veritat és que crec que tinc el termòstat del cos una mica alterat, fora al carrer fa molt de fred i desprès dins de les cases fa molta calor, i això pos encara no estic acostumat, faré lo de portar baix sempre màniga curta i anar llevant i posant capes de roba, que serà millor que anar suant o patint fred en fi és lo que hi ha,A vore si esta nit ja jo passem tanta calor, bueno i per lo demés poca cosa, la whonung els diumenges està molt tranquil·la perquè com han marxat la majoria per a casa d'ells, pos fins que no tornen açò queda molt tranquil, i els diumenges és veu la processo d'estudiants en maletes que tornen per a Erwin Rommel. Per lo demés hui ha estat un diumenge prou tranquil, hem fet una mica de faena i hem pegat voltes per la uni. També he anat a la piscina, i he disfrutat prou de la piscina, la veritat que els diumenges està molt bé per anar.
I per lo demés pos tot prou normal a vore si dem pujo les fotos de l’últim viatge a Nürnberg i hui acaba en els vídeos, per lo demés bona nit xiquets a vore si demà passen més coses de moment el plan és que vaig a vore al koordinator que sempre està bé i pinta molt graciós, a vore que és lo que aclarim.
Bueno bona nit xiquets, un besot i un abraç per a la Peque, la moto per als nebots, un abraç per als de casa. i un abraça per a tots el amics que alguna volta m'han fet riure, que són tots els amics que tinc, la veritat que penso molt en tots vatros. bona nit





No hay comentarios: