domingo, 2 de noviembre de 2008

Erlangen una ciutat prou Jove

Hola xiquets, la veritat és que he tingut una mica abandonat el blog este finde, però és lo que hi ha, m'he d'organitzar una mica millor, ademés este finde he estat mirant per a pujar els vídeos, sense gastar amplada de banda, i crec que ja casi ho tinc, però no conto, si ho sabeu algun comentari, per fa. Este finde ha estat prou graciós incloent festa alemanya,El divendres és un dia que aprofito per a fer un munt de coses, però no sé que em passa que em passa tot el dia a tota velocitat, no em cundeixen massa els dies i no entenc molt perquè, però a vore si esta setmana, ja estem més organitzats, i tot funciona millor. Aquí al anar a comprar, la mala pata és el peix, que tot es congelaet, però bueno, hi ha de tota classe. el divendres vaig comprar filets de dorada, i encara q congela, al torrar-ne va quedar prou bona. la setmana que bé l'anirem acabant. L’altra mala pata és l'oli d'oliva, la veritat que en hi ha poc, però es bo, i tampoc se passe molt de car. Per lo demés les compres se fan si no fa com a Espanya. el divendres vaig descobrir, l'altra zona comercial de Erlangen, i pot ser que també em passe per allí, hi han un parell de supermercats, i pinten bé.
La vaig descobrir perquè vaig anar a buscar una carta preciosa de la Peque, la veritat que em vaig emocionar i tot. Suposo que la distància és lo que té, però bueno no hi ha mal que 100 anys dure, així que ja tornaré. Resulta ser que la central de correus d'aquí esta dins del supermercat REWE, i claro jo no la trobava al rebut per a arreplegar la carta ho posava, però no ho entenia de fet, esperava trobar un gran edifici de correus, llavors perdut per ahí, vaig fer de bon samaritano i tot, hi havia una xica que esperava a algú, i la veritat que es via apura i com jo estava per allí buscant, va vindre parlant alemany a tota pastilla i assusta, i jo entenia poca cosa, la veritat que canvia prou de parlar normal a depresa, a més a més aquí es parla prou una mescla de Bavaro i alemà, i la veritat que és molt xungo. El meu buddy em va dir que si parla alemnay depresa, la mare de la novia que no és de Bayern, no l’entén. Així que aprendre alemany del bo!!! Bueno a lo que anava al final li vaig deixar el telèfon perquè el seu no anava, i la seua targeta tampoc al meu, òbviament però ho vam tindre que proba, després li vaig preguntar, per correus i me fa antes estava aquí però van tomba l'edifici, i jo bien, Grande Erlangen. I me va enviar als taxis, el taxista o un home que passava per ahí, me va a enviar a un puesto que jo crec que no era i vaig tornar per atras. Llavors ho vaig vore, al costat del supermercat, i és graciós perquè entre botelles, esta correus, i arreplegues allí les coses ho envies es graciós. Després vaig anar a comprar i a nadar i així va passar el divendres. I per la nit vaig acabar molt tard de parlar per telèfon en la gent i vaig anar a dormir, i el dissabte va ser tot sants, aquí també és celebra algo paregut, i no toquen les campanes. La veritat que tampoc el divendres s'estila el Hallowen, va ser el dissabte una mini festa a la whonung del meu buddy que vaig anar, i vaig beure cervesa de blat, la veritat que esta molt bona, vaig beure de les dos clases que tenien i una la veritat que era una mica forta, però l'altra molt suau. i era bona. Bé xiquets hui vos deixe, pq ja és tardet a vore si demà faig dos entrades, i fen resumen del finde i del dilluns. Les fotos són de vistes d'Erlangen ciutat i el vídeo de la festa, ja pujaré fotos quan me les passen, l’altra vídeo és una col·laboració per a que els nebots aprengués a gateja o qualsevol nedo que ho mira, a10 i un B7 de pato per a la Peque, LA moto per als nebots. I un abraç per als amics que em llegeixen per als que no perquè no s’enteraran, i un b7 per al que em deixe un comentari. A10











No hay comentarios: