viernes, 28 de noviembre de 2008

Ei que encara publico

Hola xiquets, aquest blog açò no furula massa bé, però a vore si tornem a publicar, este finde hi ha visita, però espero igual tindre temps, a vore si és veritat. Per lo demés ahir vaig perdre la entrada que tenia per a pujar així que ja vorem si la trobe per els móns del disc dur. Per altra banda aquí la neu va desapareixen, però encara queden imatges prou entranyables. així que s’està prou bé. Perquè les vistes encara són boniques, però no has de fer el cabra en la bici per anar a classe, si vas a les 2 pos està graciós, però a les 7 del matí pos no me fa tanta gràcia. Per lo demés està prou graciós, les pràctiques són una espècie de passatemps que és copiar l'exemple de la classe de teoria, bàsicament com el Shell de acso II, copipastes suar-te línies i ja tens la pràctiqueta feta. En fi molta felicitat. El millor de les classes, és la tertúlia en Rudolf, és un home molt simpàtic que sempre pregunta com me van les coses. i molt majo.
Ahir per el matí va estar graciós tenia classe en Inglés d'un tio que jo crec que és anglès, i el tio al entrar me diu good morning i jo li conteste guten tag i el tio em diu, t'he parlat en anglès i me contestes en alemany, els enginyers preferim l’anglès, tu que prefereixes l’alemany, i li dic no, jo el castellà, i fa ah, jo claro vaig pensar amb el meu accent d'oxford normal que no sàpigues que no era anglès o alemany. I llavors el tio va dir dos frases en castellà i fa ah ja entiendo, així que no res, també es majo, després vam parlar del projecte, i no res a nadar. Després a nedar o finalment a casa per a dinar, i fer alguna coseta avanç de digitale klänge, una classe friki i entretinguda que anima a fer més coses i treballar per a l’assignatura.
Aquí la veritat que ja estan quasi que tots els aparadors, preparats per a Nadal espero que per ahí també estiga tot prou paregut, o que com està ja em direu alguna cosa.
El fred la veritat que és prou suportable, ben abrigadet no tens ni una mica de fred està molt bé. i fins hi tot en bicicleta no te geles. i la veritat que com ja vaig dir hi ha poca diferencia de la gent que va en bici estiu i quan neva, bé em despedeixo i a vore si prepara el paràgraf a part. i l'altra entrada del dia.
I u n B7 per a casa meua, I la moto per als nebots, i u n b7 de pato per a la Peque i un abraç per a tots els que em lligen. a10 i bona nit.
Bueno vos acabe de pujar les fotos de la neu i disfruteu-les.








No hay comentarios: