sábado, 15 de noviembre de 2008

Pareix que encara estic constipat

Hola xiquets, com esteu espero que bé, per aquí el constipat pareix que no acaba de marxar, però bueno a vore si passa, sinó el dilluns tornaré a anar al metge a vore que és lo que passa, en fi poc a poc, ara me faré el sopa gàrgares i a dormir. i a vore si demà ja estem millor. Per lo demés hui he anat a comprar-me un edredonet calentet, el tio primer m'ha ensenyat un de 600 euros, i fa però és molt bo, i jo vale, com si es màgic, un de més baratet, perquè li he fet l'explicació de la falla que per un any no l'anava a comprar súper car, així que al final nem trobat un de baratet, i eixe és el que m'he quedat, després ha anat comprar al handelhof que ja feia falta, fel la compra així que hem carregat i per a casa. Hui em dinat i fins hi tot he fet sesta, feia molt de temps que no feia cap sesta, i ara dic pos a escriure el blog acabe de pujar , l'excursió a Nürnberg que ja comencen a cansar, però en este costipadet no avelliç de fer-ne de nous. Per lo demés hui ha estat un dia soso, en molta tranquil·litat, però ara s'ha quedat un hora molt bona que convida a pegar una volteta, l'he pegat per el mini poble Erwin rommel i per a casa, la veritat que estava prou bé queda molt entranyable, per la nit, bueno i esperant millorar una mica, tanque ja el blog a vore si demà també el fem. vinga bona nit xiquets.
Bueno i la moto per als nebots, que Jandro ja parla un munto, i Rodri, corre un munto, així que ja xalen los dos, ja tinc ganes de vore'ls però ja falta poc, quasi que un mes i per casa, ja està bé que ja toca. Una abraçada ben forta per als de casa, i que s'ho passen lo millor que pugen amb els nebots.
i Un súper abraç i b7 de pato per a la Peque, i que somnia amb els angelets.
Finalment una abraçada per a tots els que encara em lligen, que em fa molt content, la veritat que el contador de visites puja prou, i això sempre fa il·lusió i dona ànims per a continuar en el blog, bueno bona nit, i puja els vídeos. a10 guap@os






No hay comentarios: