martes, 18 de noviembre de 2008

Ei que hui torno a xerrar, però poso poques fotos però emotives.

Hola xiquets, Hui era dia feliç de bicicleta i classes. Per el matí he anat a vore al meu amic de digitale klänge, però en audiovisuelle szenen. El tio feliç hui hem passat tota la classe fent calculo númerico, última práctica EDPs això si, com aquí és de màster, máximos respetos en ese aspecto, era de quatre dimensions en lloc de 2 com a teleco. En fin, li he fet 2 preguntes, per a provar-lo i la veritat que el tio controla, encara que en las condicions de contorno s'ha perdut, però bueno jo al final també, i els altres que van a classe pos són molt cracks pq no tenen dubtes mai. Després bocata cutre, agarrar els trastos de la piscina i per a l'altre campus, he aplegat i només quedava primera fila, però si havia algun dia per a estar a primera fila, eixe era hui, Sóc un xic en sort, el tio ha portat un armatoste enorme, un palo de metall llarg, en una campana dalt de tot, tot això connectat a un condensador amb un interruptor, i per l'altra banda tenia un carregador per al condensador, carreguem el condensador, descarreguem i pum disco volando, ha fotut un susto a l'empollon de primera fila del costat que pa que, no cal estar tan atent home, i desprès ha preguntat com s'havia produït, jo volia dir per inducció i soltar el rotllo de la deriva de E(t) es igual a B(t), però com no sabia soltar el rollo en alemany pos he dit no dogues res, i llavors fa un por inducción, però en tono alemany, y fa el professor genau (exacto), així que la pròxima vegada soltaré la paraula i au. Després he anat feliçment a la piscina. I després he tornat per a casa i al curset d'alemany. Que hui la profe estava simpàtica, ademés comencem al 15 i acabem a menos 15, mos plimpe mitja hora en felicitat, i després perden el temps també perdem el temps fent el bobo, així que bé. Hui practicàvem el datiu, bàsicament els objectes indirectes van en datiu i tot lo que va detrás de mit i bei. i ens ha ajuntat en grupets de tres per a conversar sobre que li regalaríem a algú. els dos que estava jo ja estan cassats com molts del grup, doctorandos i coses rares, de fet la majoria del grup, bueno anem al grano, total que a Pan, li ha pegat per preguntar-me que li regalia a la meua filla, i li he dit no en tinc, i en cas que tinguera que li compraria un joguet. Total que xerrant al final el tio m'ha tornat a preguntar però ara per un fill, total que la dona que estava en natros s'ha posat a riure i la profe també i s'ha posat a beure un fanteta, llavors dic vaig a contesta-li, li dic jo li compraria al meu fill un llibre, tot això ben declinaet en Alemany, i el tio me fa ah! de veritat. i quin llibre. Llavors la dona s'en ria encara més i li dic pos jo que se, Teo i el elefante mateix, i com m'ha sortit en alemany campechano i cert, la profe a tirat mitja Fanta, que tenia a la boca. Aquesta anècdota ja va passar en una gegantera a una trobada, no la citaré perquè ademés no sé si em llig. I desprès corrents per a casa que em tancaven la llavadora, i tenia que posar més diners a la Mensakarte, Mensakarte ho pot tot. Per a rentar. Molt bé a10 xiquets.
Un abraç i un b7 per als de casa.
I un b7 de pato per a la Peque.
I la moto per als nebots.
I per a tots els que em lligen pos un altre abraç. a10 xiquets.
Hui vos poso tres fotos que no vos diran molt, però son la meua primera visita ja complementaré la excursió en un altre post en menys rotllo. I més coses per a comentar de la excursió que ara vaig a dormir i no tenia més fotos. Per lo menos són emotives amb el primer encontre i simpàtiques, de guapura només hi ha a un terç d’una foto, però és lo que hi ha, per a posar una mica més difícil és l’única cara que no surt a les demés. Molt bé xiquets a10 i bona nit i a vore si faig un altre vídeo per als nebots que van tindre prou éxit per a la gent en general.







No hay comentarios: