miércoles, 12 de noviembre de 2008

Ei que encara escric!

Hola xiquets, la veritat que ultimament tinc el blog una mica abandonaet, però ja tornarem por los buenos fueros algun dia. Però bé la veritat és que tinc acumulació de coses per a pujar, però bé poc a poc anirem pujant, La cabalgada dels xiquets no la pujaré encara, però si teniu temps, ja han posat el comentari en la cançoneta, Gracies Elena. Vinga a trobar el comentari, a llegir, a cantar, i a traduir amb i el Google, i a passar-ho bé. Bueno ja he manat prou hui. Estos dies se esta fent el basar dels llibres a la Biblio, Un bàsicament pot anar i agarrar els llibres vells que vulguen, fent una petita donació, això a la gent ja costa una mica més jo com en agarrat uns quants si q vaig donar, perquè els llibres s'ho valien. La veritat que esta prou bé, podria aprendre la UPV, demà tornaré a pegar una volta.
Hui he fet el meu primer intent de projecte, ha anat a xerrar amb el tio loco d'information theory, i al veritat que em estat xerrant, un bon rato és un xic molt amable, i m'ha explicat prou bé com funcionen les coses aquí, s’estranya que els erasmus fessem la degree thesis, però és lo que hi ah, així que ja vorem que és lo que fem el tio pareix molt simpàtic i el seu departament,fa temes prou interessants, perquè no és telemàtica a saco, de fet jo li he dit que jo de criptografia no se res i me fa, jo tampoc. Així que no res i au conque demà continuaré investigant.
Per lo demés esperant a vore si neva algun dia, però de moment fa molt bona hora, així que res a disfrutar del bon oratge i anant feliçment amb bicicleta per ahí a vore si vos pujo els vídeos de Nürnberg i acabe en la visita eixa i pose coses més actuals. A10 xiquets i ja mos vorem que pronte ve Nadal.
Un b7 de pato per a la Peque, La moto per als nebots, lo que em recorda que pronte tindré que fer algun vídeo per als nebots, I un abraç per a casa, i per als amic que em llegeixen, I per al senyor Agustín que es recupere pronte, i al de la cenia,David que es recupere també pronte que sinó no pot ser ànim cenieros. A10 xiquets i bona nit, Hi ha el vídeo es el desenllaç de la posta de sol.





1 comentario:

Anónimo dijo...

HOLA TETESAN!!!

COM VA TOT? PER AQUI TAMBE FA UN FRET Q PELE... ESPERO Q LA VEU VAIGA MILLOR!
ELS TEUS NEBOTS ESTAN FET UNS BICHOS Q PA Q. RODRI GATEJAN JA NO LI GUANYARAS I S'HA SENTE QUAN VOL I JANDRO CALLAET CALLAET LI PILLE ELS JOGUETS!!
TENIM MOLTES GANES DE VORET!!
MOLTS MOLTS BESITOS
XELO