lunes, 17 de noviembre de 2008

Ei que estic coordinat!!!

Hola xiquets, hui és dilluns festiu, i això està bé, molt bé, així que a disfrutar però la setmana que bé ja no tindre festa, Hui hem fet la faena atrassadeta i encara en queda per fer així que la anirem fent, però com no hi ha res que s’espera més que la faena pos ja la anirem fent. hui tenia cita amb el hombre que siempre coordina, koordinator man, quan he anat estava acabant de coordinar la faena de un projectista que tenia per ahí, i me fa passa, q enseguida acabo, i li ja acabat d'organitzar la faena que tenia que fer i me diu, venga vamos a coordinar-te, lo que tienes que hacer, i no rés li he fet l'explicació de la falla, i després m'ha preguntat l'opinió que tenia i com m'enterava de les classes i jo pos bé anem fent i avant, i després hem parlat del projecte i de la conversa que vaig tindre en el tio simpàtic d'information theory, i me fa tranquil, tu faràs una degree thesis sense problemes, i si no treballen en Erasmus pos tú seràs el primer. No li ha molat molt que passara olimpicament de hochfrequenzic i d'optica, però a lo millor igual faig el projecte d'això si està bé tot es qüestió d'anar mirant i encara tinc temps per a decidir-me. Després he tingut una mica de tos, i el tio s'ha interessat per la meua salut, i li he contat que aquí fa molt de fred comparat en Valencia, i que vaig anar al metge, i m'ha dit que ell s’abriga molt fora i quan esta dins és lleva molta roba, cosa que ja començo a fer. Després he anat a la biblio a fer una mica de faena, i després a la piscina, que hui hi havia molta gent llegint com fa fred fora s’està molt bé ahí dins calentet. de fet ara a les 23:00 estem a -0.37 graus, així que ja fa fresca.
així que me’n vaig a dormir ben calentet. Hui vos deixe el vídeo dels xiquets amb els farolets per a vore la lletra aneu al comentari d'Elena

comentari <---- Clique sisplou i sino plou també

i la canteu com pose ahí, i els que no varen buscar la lletra pos que la busquen i traduisquen i canten.
Bueno, bona nit xiquets i un b7 de pato per a la Peque. La mot per als nebots, un abraç i un b7 molt fort per als de casa. I per als amics un abraça molt fort. A10 guapo. Tat que faig els titols com shin shan?. Ei!



No hay comentarios: