lunes, 24 de noviembre de 2008

Tag normalerweise Tag

Hola xiquets, Dilluns normal, marcat per la normalitat, quan m'he alçat a les 7:30 per anar a classe, hi havia més neu que ahir per el carrer, però durant el dia ha plogut i ha marxat una mica de neu. així que prou bé. Estem a prop dels Alps però no lo suficient per a que es queda la neu, com al poble d'un que ha fet la pràctica en mi. que si que està tocant dels Alps, i es veuen bé les muntanyes. Per lo demés hui ha estat un dia tranquil·let, fent les practiquetes i disfrutant del matlab, a classe. Desprès he corroborat que el que feia era dels últims cursos perquè no m'ho creia massa, i hem disfrutat de les vistes del laboratori. per a demà ja esperem menys neu, i molta felicitat, perquè és l’últim dia de no matina així que vorem com va la gent a classe desde la calentoreta de l'habitació.
La veritat que s'ha notat un baixó en les bicicletes que es veuen a la uni, però encara va molta gent en bicicleta, I la veritat és que encara se va prou bé, La veritat que és una mica xocant combinar les dos coses però anem fent.
És graciós vore ninots de neu a les cantonades, i xiquets amb el trineu, ara he entès perquè alguns parcs, tenen una muntanyeta, ara amb la neu és ideal per a lliscar amb el trineu, a vore si un dia tinc temps i m'arrimo al parc a fer la gravació dels xiquets tirant-se amb el trineu, queda molt graciós. Per lo demés hui vos pujo més fotos de la nevada i vaig a dormir.
Bona nit xiquets, i un b7 de pato per a La Peque, La moto per als nebots, i un abraç per als de casa, i molta felicitat per als que em lligen, molt bé a10 xiquets.






1 comentario:

Ramon dijo...

Quina sort poder veure la neu tan prop!!

Jo sempre he volgut anar per llocs nevats, però aquí a Barcelona és més difícil vore'n...

Veig que les coses van bé per allà, cosa que no m'estranye perquè tu sempre t'adaptes a tot i te relaciones en tots.

Per cert, saluda a les visites i dona'ls records, i una altra coseta, com t'ho has fet per tindre el contador de visites? Jo és que no sé com posar-me'l i este que tu tens està bastant bé per tot el tema d'estadistiques.

Bueno, ja m'aniré passant per el blog per vore les teues històries.

Cuida't molt.