lunes, 10 de noviembre de 2008

Hola xiquets, al final ahir no vaig escriure les entrades, la veritat que no vaig parar, i com vaig voler provar la piscina, pos em vaig quedar sense temps, però va anar bé, vaig posar 2 llavadores que feia falta, que vaig aprofitar per netejar el llençols i demés coses del llit i així ja està tot fora del constipat, la piscina va molt bé i hui ja hem tornat als 3 km, i ahir em vam fer 2, el que passa és que això va bé per al constipat, però no va massa bé per a la gola encara que aquesta ja va millor, encara no esta molt recuperada, però bueno com esta nit farem gàrgares i tot, pos demà ja podrem tornar a disfrutar de la meua veu, menys mal que els vídeos ja estan gravats, per cert un dia d'estos faré el vídeo de la resi. Pos això ahir al final va ser un dia de preparar coses i posar coses a punt i al final se me va fer super tard i dic pos ja posaré el vídeo un altre dia, i això. Per a ressenyar el finde, el dissabte, vaig anar comprar-me una jaqueta més en substància per al fred aquí i ja vaig super calentet fins hi tot per anar a Noruega, a vore a Nacho, o a Hèlsinki per a vore a María, i que vinguen ells perquè al final Nacho no va vindre, però vam fer bé, la veritat que jo no els ho vaig dir, però encara que m'haguera agrada't que vingueren, com fins a Nadal no tornaven a estar junts, la veritat que és mereixien estar tot el dia junts, i ben abraçats, ja que al hostal estaven en 10 persones més dormint, al menys que passaren un últim dia juntets i ben bé de nuvis, la veritat que em vaig alegrar de que feren això, ho dic sincerament. bueno i a vore si al segon semestre viatjo jo una mica que de moment crec q no em moc massa de la zona. però crec que faré eixes visites que he dit. i si algú bé aquí que és porte xancles.
Per lo demés la compra de la jaqueta va estar graciosa, sense veu, i en alemany, però la dona era molt maja, i vam comprar, després finalment vam vore una espècie de farolets de moro. Si Elena la novia de Nacho, pot escriure la cançoneta al blog li ho agrairé. Un dia d'estos pujaré el vídeo, pos això anaven un munt de xiquets amb farolets de paper per el carrer i feia molt bonico, la veritat. En fi xiquets me'n vaig a dormir. no sense antes demanar disculpes a Angel, perquè crec que no li vaig enviar mail del blog, si que me sap mal, crec que és un bon amic però per culpa meua ens estem distancian. Pos això que ara t'enviaré el amil, però no te vec mai al MSN, I records per a David que a vore si és recupera pronte, i torner a ser un crack de la cenia.
I un b7 de pato per a la Peque, i un abraç per a casa meua, i la moto per als nebots, i un abraç per a tots els que em llegeixen. a10 xiquets, continuo en la visita a Nürnberg


1 comentario:

Anónimo dijo...

Este comentario ha de leerse con entonación de niños alemanes con sus farolillos celebrando el dia de san martin cada 11 de noviembre, cogidos de la mano:
"laterne,laterne, sonne, mond und sterne. Brenn auch mein Licht, brenne auch mein Licht, aber nur meine liebe laterne nicht"

Como diría Toni, qué adorables son!!