jueves, 6 de noviembre de 2008

ei! que tinc un Erkälten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola xiquets, estic constipat com un xurro, però ja anem millorant, este matí he anat al metge i la veritat que l’odissea del metge m'ha curat una mica, i eren molt majos. Esta nit he tingut una mica de febre, es veu i quan m'he despertat a no se quin hora he dit no vaig a classe que no me puc alçar, jo pensava que havia sonat el despertador però no, perquè quan he dit p'arriba, encara no era l'hora del despertador, con que dic pos això és que has somiat però bé, al final era pronte, però dic ves al metge que te farà més profit, la veritat que ha estat prou divertit, primer com no tenia clar a quin anar he anat a vore a la coordinadora de erasmus, i així hem trobat un metge públic, jo tenia tots los apers per anar al metge tret, d'un, però eixe me’l havien de fer al metge, així que com diuen aquí keine probleme, al final hem trobat 3, 1 a prop de casa i els altres 2 a prop de la universitat. dic vaig a el que esta a prop que total agarre l’autobús o la bici i au, i si hui he aplegat en bici, pos més encara si no estic tant mal. m'ha costat una mica trobar-lo però al final l'hem trobat. i ha començat la felicitat, jo he arribat he fet l'explicació de la falla i he començat a treure papers. i llavors han començat i no els convencia la carta, i això ja m`ho havia dit la coordinadora de vegades en la targeta sanitària europea fan tururut, i només parlaven alemany, era una mica trist, però bueno ahí col·laboraven tots, i fins hi tot ens hem rigut, la veritat que molt bona gent, i he dit ei que tinc este telèfon que era el de la supercentral de aquí d’Erlangen de la seguretat social que si estic registrat, i han picat allí i he efectivament tot era correcte. llavors ja domés tenia que espera, a tot açò m'havia passat prou el constipat i estava millor, com m'havia distret molt, i era una bona classe d'alemany, estava prou bé. desprès me fan espera aquí i jo pos a espera, llavors els feia falta un atra cosa i jo pos venga un atra explicació estranya. finalment tot clar i hem pagat els 10 euros per a noseque, però com ja estava avisat i ho posava als fulls de la universitat tampoc he vist el perquè estava clar que havia de pagar. Llavors una dona que també ha col·laborat, m'ha preguntat que feia a Alemanya i m'ha desitjat sort, així que no res pos sort. Llavors he tornat a esperar i m`ha cridat el metge. La veritat que encara que era públic tenia tot l'aspecte de una consulta privada, aquí es veu que el metge de capçalera funciona així, llavor el metge em diu, podem parlar anglès i jo home de fet lo que m'he preparat este matí era l’explicació de la meua infermetat, i li he dit home l'anglès està bé però tinc que aprende alemany i crec que ho explicaré bé en alemany, ademés en tot el trajetreo que havia tingut avanç, ja parlava alemany, i el metge fa, pos vale, un home molt majo, igual que les infermeres, m'ha corregit la pronunciació i desprès m'ha explicat algunes coses en gestos, molt majo. llavors m'ha fet les probes, m'ha fet les probes del asma, s'ha quedat mirant el ventolin i li he fet l’explicació, i m'ha fet les probes de l'asma, així que perfecte, d'això estava molt bé, i dubtava de si fer-me antibiòtics o no, però fa mira, tu tels pilles, i si te trobés bé tels deixes i si no acabes la caixa. desprès m'he despedit, entrava tot bé a la seguretat social així que a10 i moltes gracies a tots, una cliniqueta molt maja. Els he donat les gràcies a tots, i per a buscar el medicament, he anat a la aphoteka i no res, de primera, la farmacèutica era la dels taps i molt maja, m'ha tornat a fer l’explicació esplaitet per a comprendre les coses i jo pos bé, i desprès per a casa. Desprès he anat a casa he dinat i per a classe que arribava a temps a les 14, hui tinc un dia estrany a les 8:30 i desprès de 14 a 8. he anat a classe una mica cansat, però com són les que m'agraden pos de primera, he tingut al tipet simpàtic que pobre, hui he anta descobrint perquè no l’entenen massa, resulta que això es un màster i molts fan simultàniament assignatures més baixes, i això pos no ho entenen, per exemple un que es físic que serà el meu company al laboratori de desprès la veritat que es un xic molt majo, però no te ni idea de senyals,ni de programa però bueno fem bona parella, i és simpàtic. hem fet la classe i hui pobre home no tenia ningú per a contestar, pq jo esta molt cansat
i hem fet lo que he pogut. desprès hem tingut un laboratori, en el qual m'he lluït com a teleco i sempre queda bé, és lo que dic teleco és la carrera més gracioses del món sas de tot i ademés tot són bovades però impressiona, és teleco. Desprès el curset de d'alemany que ja tenia el cap com un bombo, però com hui contaven, jo he contat l'aventura del mati i ademés era un a lliçó per a parlar bé alemany. i au quan hem acabat m'he arrastrat per a casa, i me fet la dorada congela torra que està molt bona i els medicaments i una mica de blog, parlar en casa, parlar en la Peque, I quan em posen al telefono en Rodrigo en son tio si que vol parlar en els demés només se'l vol menja, ja ja ja, Grande Tio. Bueno hui la redacció igual es `pitjor que els atres dies però estic antiobioticat, així que és lo que hi ha. Un b7 de pato per a la Peque la moto per als nebots i au a10 xiquets, i records per a la família i amics i trànquils que estic bé, a10 nanos, hombre vos poso la conversa dels nanos de Valencia, alias adolescents, s'ha de llegir ràpid i en plan xungo
-Ei nano , el otro dia nano;
- Vino, nano, el Makea, nano;
- i si nano,
-por Blasco ibañez nano;
- 150 nano
-yo nano, me cagaba nano.
era molt graciós sentir-los, però tot s'acaba fins hi tot aquesta gran entrada a10 guap@s.






No hay comentarios: