viernes, 14 de noviembre de 2008

Hola xiquets, Hui farem blog i a vore si el finde ja funciona bé i actualitzem totes les coses que fan falta per pujar, però bé poc a poc. Ja tinc cita amb el meu coordinador, i ja podrem coordinar coses al seu despatx on ho coordina tot. Jo crec de gran seré coordinador, tu que fas jo coordino, el que?, tot, tu me dones lo que vulgues i jo t'ho coordino, la veritat que el tio este sempre esta xerrant en algú al seu despatxet, coordina coses és lo millor. Bueno en otro orden de cosas, per aquí fa prou de fred i és veu que impedeix que Internet furule prou bé, però el competent xic responsable pareix que pronte ho aclarirà tot. ahir dijous va estar prou graciós en la classe per el matí amb el tio feliç que ens explica coses que no entén massa, però com és molt crack s'ho passa molt bé contant historietes, i au, després descans i a vore si me recupero del constipat, I després el súper amic de digitale klänge un tio molt majo, que a vore si la setmana que bé li pregunto per la degree thesis a vore que fem, algo farem de segur. més que siga vore la lluna. Demà dissabte a vore si vaig de matí a la piscina quan faja bon hora i em senta bé a vore si me recupero, pq hui no he anat que el constipat diràs que no vol marxar, però no hi ha mal que 100 anys duré, així que ja passarà. Per lo demés estic esperant a vore si bé la primera nevada de la temporada, que estarà xulo de moment l'únic que esta sempre és amb molt boira, tots els dies una boira que pa que, però bueno la boira es graciosa. de nit fa una mica de por, perquè queda una llum estranya però mira aquí igual vas tranquil. Per exemple no crec que hi haja molta diferencia entre la uni de nit i anar per el mig del bosc, segur, aquí l'asunto faroles no els va massa, total igual no poden vore les estrelles per la boira, pos poseu faroles, i lo menos no topetarem en el de davant. En fi Alemanya.
Per a este finde no hi ha planeja cap excursió però si molta faena acumulada així que la farem, ho això espero, de moment hui hem començat amb prou ben peu, així que esperem continuar amb eixa qualitat, però poc a poc. Per lo demés Rodrigo ja te qualitat per a gatejar i anar corrent per ahí, i Alejandro pos ell és més tranquil, però alguna cosa deu de fer segur, en fi tindre que fer algun altre vídeo explicatiu per als nebots. Bueno xics demà més a vore si podem tornar a donar continuïtat al Blog, que jo crec que si.
Bueno a10. Y un b7 de pato per a la Peque, la moto per als nebots, i un b7 molt fort per a casa meua. Per a tots els que em llegeixen una abraçada i si algú fa un comentari pos un b7 també, M’alegra que els dos malalts estiguen millot, així que ànim Agustín i David. i au a10 xiquets, Hui dos vídeo més de Nürnberg. a10




1 comentario:

Anónimo dijo...

HOLA TETESAN!!!

CLARO Q FA COSES JANDRO!!! ALEJANDRO (A PART DE DESPERTASE A LES 7 DEL MATI PER A PASAR A DORMIR AMB ELS PAPIS.. NO SAP RES ELL) FORME PARAULES, PER Q HA COMENSAT A COMBINAR SILABES I DE VEGADES LI SURT UN "POQUET" O "AGUA" O "PEQUE" SI FA MOLTA GRACIA.. I TAMBE S'HA SENTE PERO JO CREC Q ELL PENSE PA Q TINC Q ANAR GATEJANT JO SI IGUAL M'HEU PORTEN O M'ARRIMEN EL BIBE SI TINC SET POS Q HO FASEN ELS DEMES.. ES MES LISTO SE PAREIX A SON TIO!!!!!

BE ESPERE Q PRONTE NEVE I AIXINA ENS ENVIARAS MES FOTOS Q MOLEN MOLT.

UN BESET MOLT MOLT FORT I RECODS A RAQUEL.

XELO