miércoles, 15 de octubre de 2008

Paperassa i preparaments

Hola!! Com va? Espero que molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!
A vore anem per parts es coneix que la meua actuació del pato Donald ha tingut prou èxit així que algun dia ho repetiré. Punt 2, he de dir que Dublinés te raó hi ha un petit canvi entre el títol i la web, però ho deixo com està perquè ja la tindreu a marcadors (usuaris firefox) o favorits (u. Explorer). Finalment, punt 3, Romà encara espero la resposta del bolets. I crec que referent al blog ja està tot, bé una última cosa poseu comentaris. eh!
Hui ha sigut un dia de paperassa, mails i preparar coses per a demà, però anirem per parts. Cal dir que hui ha sonat el despertador a les 8:15 i no estava despert perquè ha funcionat l'invent ara vos pujaré els vídeo de l'invent. L'altra cosa important i de les fotos de hui és que ja ha arribat plenament la tardor aquí a Erlangen, està tot ple de fulles grogues enterra fa molt bonico, Hi han una espècie d'aspiradores gegants en camions que de vegades les arrepleguen. I l'altra foto és la forma típica de comprar la prensa aquí, la veritat q de quioscs en hi han 2 els que he vist, i hi han coses d'estes per als diaris, mireu la foto.
Hui per fi he trobat la piscina i ha sigut la primera actuació del dia, he anat i la veritat que la dona era molt maja i ens hem antes prou bé, primer es pensava que volia anar ara, però jo no, ich frage, i la dona fa ah! i m'ha fet una molt bona explicació, la veritat que està prou bé de preu, sobre tot si ets estudiant, però encara no tinc carnet de la uni, però bé igual. aniré perquè tinc mono de piscina. Així que dema provaré les piscines alemanyes ja vos conte el debut.
Després ha vingut la mala notícia del dia. Però no ha passar res més que uns dinerets i uns quant ràdios trencats al anar ha saltar un bordillet la roda de detràs ha fet, chaf i s'han trencat alguns ràdios. la roda s'ha menejat bruscament, però s'ha pogut controlar a lo Rossi i no ha passat res greu, però tranquils que porto casco perquè com fa fresca igual tinc que portar gorro i el casc és calent i segur, Llavors he anat al hipi de les bicicletes perquè la roda no anava recta, la veritat que llavors he pensat no se com dir-li açò, desprès de la piscina he pensat el meu alemany millorà prou, però parlant en el hipi, he vist que el meu llenguatge de cignes també ha millorat prou, També surt a les fotos la paradeta, perquè és l'empleat de la setmana, perquè quan he tornat li pegava un parrell de martellades, i quan he arribat fa alles kaput i he dit pos bé però al final baratet i ben arreglat és un crack.
I a comprar-me el taps per a les orelles de tecnologia alemanya que, estan molt bé, la farmacèutica molt maja, m’ha fet una molt bona explicació demà els probaré.
També he anat aquí a relacions internacional a enviar un fax per a Espanya de que al destí està tot correcte. La veritat que la dona encarregada de tot molt maja, molt crack i fins hi tot m'ha explicat coses en castellà. Ademés sempre que està a la oficina te obert al públic i ho fa molt ràpid i bé i amb un bon somriure. He anat a apuntar-me al curs d'alemany i quan he acabat he vist que no podia aplegar a la classe de la 1. Però bé només era presentació demà li enviaré un mail. La veritat que aquí molt majos he enviat un correu a un mestre i també m'ha contestat en castellà molt majos tots. Demà aniré al meu coordinador a vore que conta. Bueno xiquets, açò de tardor, està molt xulo demà vos conte que tal l'asunto. a10 i recordeu un b 7 de pato per a la Peque, i un b7 per a la família i un avió per als nebots, bé que en siguen 2. i un abraç per a tots els que em lligen. a10, hui em deixo alguna cosa però demà entro pronte a lcse així que bona nit, vos deixo en la tardor a Erlangen








1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Antonio Juan!
Guten morgen (o com se diga) de part del teu vei de la seña!

Q uay aso dels blogs! Bueno per lo que veig, pareix que de moment va tot be per alla dal!
Fem bricomania i tot en alemany, jeje. molt bon invent eh!!

Malegro i ja anire entran a llegir les aventuretes!

David.

PD: si fas alguna carrera de barquets estas perdut tio, ahi te fundiran en la tecnologia alemana :P