martes, 14 de octubre de 2008

Hui classe a un entorn amb història

Hola, xiquets hui de veres he començat la classe, resulta que tant a prop del campus i tanta història com deia al principi, i de 4 campus q hi han tinc en 3, 4 assignatures i 3 campus, en fi encara he tingut sort perquè haguera pogut fer pleno. Ve hui he anat al campus de noseque, i la veritat que està xulo perquè, es veu, que són les cases del cuartel de la divisió de militars d'Erlangen de la segona guerra mundial, i les estan rehabilitant per a un us molt, més útil, aquí adjunto les fotos de la vista de dins de la classe i fora. Hui la veritat que m'ha costa una mica trobar el asunto, però bé ja està i tot arreglat, hem arribat a classe i el professor s'ha posat molt content perquè hi havia classe plena, ens ha explicat el que faria i desprès ha explicat unes coses prou fàcil la veritat així que m'he enterat prou, no per controlar molt l'alemany sinó per controlar de teleco. així que la primera classe prou bé. Després no he pogut anar a l'altra classe perquè tenia la proba de nivell d'alemany val, estic content de 8 nivells he parat he parat en el q fa 4, no està mal, però cal millorar molt, demà a vore si m'apunto als curs que me toca, però la veritat que ahí el centre d'idiomes són una mica incompetents, però bé. El director es un tio feliç que pareix Emilio Aragon en médico de família, però que no s'entera de res ademés no se perquè és director perquè el seu anglès es una castanya, però bé és lo que hi ha. La veritat que l'examen era una mica curiós era de plenar coses d'una manera estranya, i cada volta un text més difícil fins que l'últim flipava tot lo món, però bé així hem acabat, i he puc anar a fer unes coses, Hui tenia que passar per el banc a vore si està tot correcte i la veritat es que sí són molt competents, però aquí has d'anar al banc periòdicament, si no vas t'envien un resumen a casa que val un euro i pico, així que ens passarem.
Hui per segona vegada he encertat un camí diferent l original és veu que de tant voltar campus ja he trobat el fil a este poble, així que ja sóc un feliç turista-estudiant amb bicicleta. També he descobert que els estudiants alemanys són tipo els espanyols però xarren menos, això està bé perquè crec q en la classe de hui m’ enterat més que en algunes classes de teleco en les que xerraven prou, com aquest és un lector molt fan, el citaré a ell i a una classe de fonaments de computadors a 1er de carrera eh Victor. Així que crec que m'entero de lo mateix en alemany calladet que en Espanya xerrant. Però val a dir que era més divertit a Espanya. També val a dir que la distribució és la mateixa que a Espanya superestudiants al principi i persones felices al final, jo amb ulleres tinc molt bona vista, així que ja penseu on me pose jo. El que passa que com igual no xarro em canvio i ho vec millor.
Hui m`he fet mòbil alemany, he triat O2, bàsicament era baratet i el mòbil en substància, i perquè es de telefònica. Una y grande Telefónica de España, que la veritat que aquí ofereix millors servicis que a Espanya, això llegiu el 5 dies, i coses de ADSL a Europa sempre surt. m’encantava política de telecomunicacions, igual aquí si que hi ha alguna assignatura així no ho sé, ho miraré. La veritat que estava prou bé eixa assignatura.
Bé finalment records a tots, mític b7 de pato per a la Peque, recordeu de donar un b7 de pato algú que vulguesseu . records a tos el meus amics, i un b7 per a la meua família.
Hui comença la operació final de Obscuritat total, a Vore que tal dormim perquè les faroles ja toques el nas, bueno bona nit xiquets
a10
Bé les imatges no són massa bones, però sense dubte per el que van ser tenen molta història i són dignes de menció, espero tornar per a agafar millors fotos però aixío serà un atre dia demà em toca un altre campus.
A10
PD si ha funcionat bé demà voreu la operació





No hay comentarios: