martes, 28 de octubre de 2008

dia liadet, sense parar, bicicleta unter, bicicleta uber

Hola xiquets, hui provaré de linkar-vos el Google map de la meu direcció i aixina voreu al Google maps la situació. Un dia vos faré l'explicació de que es cada puesto i si tinc temps fare una millor exposició,la veritat que hui ha sigut un dia prou liat, en coses estranyes però bé al final ha resultat prou graciós. Ha començat a les 8 del matí desdejuni de suc de safanoria i taronja, un plàtan i a nadar. En després de nadar per a casa a fer el dinar i per a classe, al campus de roterhaimpark ben lluny de la següent classe. Però bé hui he arribat tard a classe i ja no quedaven seients amb taula, i quasi que les cadires soles tb estaven plenes, però encara m'ha quedat bon puesto i prou bé pq el xic del costat era molt graciós i em xerrat, així que molt bé total el que explicava el tio era una mica avorrit. Després agafa la bicicleta i per al tecnishe campus a vore al de HF2, el tio explica i l’ajudant borra, mola molt, fa gràcia, i després el tio dels exercicis, bé després del rotllo de l’altre dia de la calculadora i tal resulta que hui els ha fet tots ell i natros a copiar els exercicis, pos bé, ha estat graciós. Seguidament em continuat amb un exercici, que com el tio havia fet en l'ordenador tot el món flipant mirant-ho, jo la veritat que no m'he emocionat molt perquè era una pràctica que vam fer en el matlab a primer de carrera, aproximar una funció en la sèrie de fourier, i tots anda, en fi. Finalment el curset d'alemany on han fet una divisió del grup i m'han canviat la professora. Està es molt maja, i la veritat que explica millor que l'altra, però bé sóc un xic en sort. Aquí m’he col·locat en un taiwanès que parell a tota pastilla, i casi que coneix més jugadors de la lliga espanyola que jo, m'ha començat a dir noms, esta flipat en Torres, i després a mitant classe m'ha fet una pregunta acabada en raugonzaen, i jo pensava que era un verb o algo, pq de veritat que no se si vatros ho enteneu, però raugonzaen sona a verb alemany. llavors com no entenia res, ho ha escrit i jo ah! Raúl el del Madrid y fa si, i m'ha fet llegir-ho per a la pronuncia, i després hem parlat de vida y milagros de raugonzaen. és un xic molt majo, que quan parle més lento molarà molt. Finalment he anat a vore al meu buddy que estava a casa d'ell i així m'ha preparat unes coses per a enviar, i demà aniré a correus a vore si ho faig, bé xiquets vos deixe el link i puje més fotos de la excursió.
Bona nit i un b7 de pato per a la Peque, i entreneu-vos a córrer que Rodri ja gateja i té que molar molt, bé havia preparat un vídeo de classes de gateja, però no funciona el transforma a flv així que res, apreneu a soletes que ja sou grans. I no res, sort pa tots els que ho lligen, a10 guap@s






Ver mapa más grande




No hay comentarios: