lunes, 20 de octubre de 2008

Hola xiquets. Ahir no vaig publicar perquè es veu que Internet no hi ha els diumenges, Ademés el tio se’n va de vacacions, però ara ja crec que estarà solucionat. Este matí he anat i ja està tot clar. Ahir va ser diumenge i ademés dels xulos aquí a Erlangen, Perquè va hi hauré fira, la veritat que va ser una sorpresa, perquè en acabar de la piscina, vaig dir che hui no cal que cuines i vaig a anar al arcaden a vore q podia comprar-me per a dinar, en aplegar allí vaig vore que hi havia mercat, i dic a pos açò ho vec i vaig anar a buscar un lloc per a deixar la bicicleta. Com acabava de nadar tenia fam, així que vaig buscar el puesto de salsitxes i em vaig fer un bon bocadillet, després complementat en un espècie de rosca saladeta molt bona Brezzel o algo aixina, i una botella d'aigua, una vegada recuperats vam continuar per el mercat. Hi havia una parada de llibres tots a un Euro i em vaig comprar el meu primer llibre alemany titulat: tachatachan Juràssic Park, jo buscava un tbo però no en vaig trobar cap així eixe estarà bé. Hui l'he trobat el tbo són les aventures del tio Gilito, pato Donald i demès. El tio Gilito el meu favorit personatge Disney. Desprès de la paradeta de llibres vaig continua voltant. La millor la jogueteria oferia jocs per als xiquets i de premi, joguines la millor jogueteria d'Erlangen sense dubte. és molt familiar i està molt bé. La veritat que participava molta gent. Fins hi tot hi havia exhibició de forces de seguritat d'Erlangen. Els xiquets podien participar i fins hi tot pujar als camions de bombers. molt bonico la veritat. estava tot molt bé quan vaig acabar de vore la fira vaig tornar per a casa i au, ja està era molt amena i familiar, la veritat és que ja començo fins hi tot a entendre l'humor alemà. Ahir va posar una cosa graciosa, Una xica anava en bicicleta per dins del "dimecres" i tenia presa però hi havia molta gent i no podia anar en bicicleta i va i es posa a anar a peu, llavors un xic es va apartar per deixar-la passar i esta li pegar una pedalà al turmell que pa que i no es va girar tampoc i l'alemany li diu gracias por el golpe i las disculpas. Però la xica se’n va anar i au.
També direm que ahir me van passar del carrils lentos de la piscina als ràpids. Va ser una conversa prou graciosa en el socorrista de la piscina, va vindre i la primera volta no el vaig vore a fer la voltereta que ja em surt força bé però la segona si, i me va hombre és que vas ràpido por eso mejor si te cambias però aquí también puedes nadar i una abuela es que nadas muy bien, y yo mig en angles si, i se me posen a xarrar en angles els dos, bueno resultat ja puc anar al carril ràpid la veritat que tampoc es pa tant i he fet una nova amiga la abueleta simpàtica, que em saluda a la piscina, sempre està ahí, es com una granota de la piscina. Bueno puje les fotos i demà a vore si pujo algun vídeo que en tinc uns quants però no els pujo demà a vore si després del curset els passo a flv i els pujo que sinó xupla molt Internet. Bueno un b7 de pato per a la Peque i algun per a la família. I un abraç molt fort i ànims per a la cenia prop de Sant Gregori. A10n xiquets fins demà.




No hay comentarios: