martes, 21 de octubre de 2008

Explicant sense poder demostrar calitat!!!!!!!!!!!!

Hola! xiquets el dimarts és un dia prou cansat menys mal que no comença molt de matí però si vull anar a nadar m'he de d'alçar prou de matí però vaig. I començo el dia nedant amb felicitat, perquè el passeig ja el vau vore en una altra entrada és molt xulo i la gent és molt agradable i fa molta calor que s’agraeix, hui ha fet sol i calor però a les 19 a començat a ploure i encara no ha parat. Desprès de la piscina comença la meua peregrinació per els campus i edificis de la universitat, de moment com fa bon hora pos vas prou bé en després no se que farem. Que fins hi tot neva. però bé crec q se podran fer bones fotos així que ens ho passarem bé, per ahí tinc els vídeos i no se quan els pujaré si tinc temps, hui pujaran. Però no sé, que demà he de matinar. Bé que em desvio amb els pensaments. La primera classe és a les 12:00 però ja tinc q anar dinat perquè en desprès no hi ha temps així que a les 8 a desdejunar, a les 9:30 a la piscina desprès a dinar i desprès a al uni. Comença la classe de CM(nom estrany alemany), el tio aquí és molt simpàtic en el seu mètode multicolor de fer transparències a ma, és igual q portes bolis de 6 colors diferents, ell sempre en tindrà un altre, impressionant, però és molt tio. Desprès agarra la bici i ves al altre campus, apreseta que només tinc mitja hora, arribe i hui he començat HF2 si al final faré microones perquè entra en el meu horari millor que cap però continuaré buscant. La veritat que el tio te pinta de cabronet, però te donen un munt de material un tocho d'apunts i exercicis, però el tio només és dedica a fer classe tot lo demés ho maneja un alumne que és l'ajudant del professor, i porta els apunts i demés, els meus ha anat i els ha imprès i mels ha portat, pobre m'ha sabut mal perquè ha perdut calze, i total hui hem fet subsistemes, però bé el millor és que ens han preparat una pràctiqueta en directe i en viu, perquè la gravaven per a vore-la per la pantalla, com no es via res i érem quatre gats, hem baixat per a voreu, la veritat que era una gran boba, però tots a voreu era la funció I=f(v) d'un diodo i tots oh!. Llavors hem fet la classe i el millor quan fa ell borra la pissarra i el xic s’alça a borrar les pissarres en aigua ha passat el llimpiacristals i s’assenta i desprès el profe ha continuat, IMPRESIONANTE, Un tio crack on els hi havia. Desprès teníem els exercicis de l'assignatura i hem anat és el tio fa problemes i natros l'ajudem jo he col·laborat dos voltes una pa dir les unitats, i l'altra pa dir que d'una altra manera era més fàcil i més difícil equivocar-se, total que el tio me fa si tenim calculadora no cal, igual és ràpid, i fa així escrivim menys, i jo pos bé, com no tenia calculadora no feia res , li he demanat de fer l’explicació i anglés i el tio fa si, pq diu este no te ni idea, però si que tenia i llavors..., al cap d'un ratet han vingut els primers resultats i ademés malament, en fi, no he volgut comentar res però el tio sàvia fer "thevenins" com jo macramé, en fi s'ha acabat la classe explicant noseque per aproximar una funció amb un polinomi, la veritat que no entenc que és els que fia perquè un sistema fàcil s`ha convertit en una cosa estranyíssima, demà ho revisaré pa vore que ha fet, bé com el tio també s'ha perdut ha vingut un tio i li ha dit eh! que tinc q donar classe, i fa un moment i el tio vinga, i diu ps la setmana que ve. La veritat que al segon quadrimestre tinc que fer un seminari perquè el tio porta bombons i tot per als assistents, però com em dir el coordinador Engelbrecht, com encara no parlo alemany en fluïdesa si faig un seminari en Inglés i no n'he trobat cap, però continua buscant.
Finalment i per a acabar el dia he tingut el curset d'alemany que no estava matriculat i això que me va matricular el director del centre, però bé s'ha confirmat que el tio és tonto. En fi s'ha acabat la classe i com plovia no he fet ni la xerrada i he tornat per a casa a sopar i a dormir que demà comencem a les 8:30. Així que bona nit.
Bueno xiquets, Un b7 de pato per a la Peque i un abraç per a tots els meus amics i lectors. els que no em llegeixen pos no ho sabran. I un abraç per a la família. brueuuwrehewrenjs brummmmm bruuuuuuuuum per als nebots .A10 xiquets



fotos jardins piscina, i del paramo pero ara de dia, estan barrejatdes





No hay comentarios: