sábado, 25 de octubre de 2008

Hola xiquet@s. Com va hui he aconseguit activar el meu conte a la universitat i ja tinc Internet a la UNI i puc imprimir lo cual estarà prou bé, perquè ja necessitava imprimir, Però resulta que no tenia un duro al conte, pensava que ens posaven un euret mas que siga em va dir el buddy, però ni això i segons el gran sistema que té tenen aquí només pots posar diners entre setmana i no el divendres per la vespra així que esperaré, he anat a parlar en la de la biblio a vore si es podia fer alguna cosa però la dona ha posat molta voluntat però res més, llavors hem arribat a la conclusió que el millor era baixar i provar però només imprimia la fulla de tens 0 euros per tant si imprimeixo 100 fulles d'eixes tindre paper gratis per a brut així que igual algun dia ho faig. Bàsicament això es una queixa de malgastar paper. Era ironia. L'altra tàctica era demanar a algú. Però he anat a un xic i li he dit ei que no em deixaràs imprimir i fa és que jo no imprimo nunca aquí i no te tenia diners. Mentira és imposible. Però un bon home simpàtic ho ha sentit i m'ha prestat ajuda i tota una explicació del que tenia fer, i al final he decidit tornar per a casa. Llavors he anat a Erlangen centre per a fer unes compres, volia una calculadora perquè com ja sabreu no en tinc, però en lloc d'això m'he comprat sos mapes cartogràfics i turístics del bosc a vore si demà m'alce de matí i els estrene pegant una volteta. Hui he sigut usuari friki del Google i me’l he personalitzat la veritat que mola molt i m'he posat la pestanya de fets històrics, vos deixe els més destacats, al 29 també estaven en crisis, és veu que tal dia com hui, és mal dia per al capitalisme fets que van passar:

1917 - Se forma un gobierno revolucionario ruso por los bolcheviques bajo las ordenes de Lenin.
1929 - Jueves Negro (cae la Bolsa de Valores de Nueva York) y comienza la Gran Depresión.
1945 - Se crea la Organización de las Naciones Unidas O.N.U.

Com els divendres és mig festa a la uni he aprofitat per a fer unes fotos a les aules rares que hi han aquí. la veritat que molen, però on vaig jo són aules menudes. que no molen tant però tenen molt bona vista com haureu comprovat

Bé i me’n vaig a dormir que dema tonc faena i deures i vull voltar sinó plou molt, sempre se me fa súper tard i no puje mai els vídeos que é molt lent, vos deixo les fotos, del dia.

I un b7 molt fort per a la Peque i per a casa meua. I per a ca els nebots què és veu que ja comencen a gatejar que cracks que són a10 xiquets.

I també com són els borradors aquí que borren amb aigua i despres passen el llimpiacristals, per això a totels les clase hi ha aixeta i safareig






1 comentario:

Anónimo dijo...

el horsäal de microones :S saluda al professor Schmidt de la meua part (o millor no ... ) ;)