viernes, 24 de octubre de 2008

Hui per ahir i doble

Hola xiquets, Bé ahir no vaig fer entrada del blog però hui en faré 2. La veritat que ahir va ser un dia de 9 i pico, a la uni va anar tot molt bé i nedant vam tornar a fer els 3 km la mar de a gust. La veritat que el dijous és un dia molt friki, comencem en tractament de la senyal molt divertit, la veritat ademés l'home ho viu i critica als de Fraunhofer, que diu que prefereixen els diners a la docència i quede sempre molt graciós. Ademés vam arriba a la conclusió de que al cervell generem missatges a una velocitat de 50 bits per segon, i per la boca podem transmitir a 30000 bits per segon. Per tant parlem més del que pensem XD XD XD XD, viva el signal processing jajajaja. Bé la veritat que la explicació és una mica més complicada però així fa més gràcia. Desprès de la classe a les 10 vaig anar a nadar la veritat que feia molt bon dia i el passeig amb bici va ser molt agradable, en anar a nadar com a Benicarló o Valencia per el matí jubilats i algun estudiant, està prou bé, després a dinar i a audivisuale klänge, esta és alemany però es de signal processing i clar entenc moltes coses, i està molt bé ademés tinc enxufe amb el profe el qual està molt bé. Aquí els alumnes no són molt participatius, bé tipo a Espanya. Així que quan pregunte solc contestar prou bé, les tres respostes d'ahir van ser correctes, 2 eren fàcils i la tercera una mica difícil com em vaig entrebancar en l'alemany li vaig dir que si podia dir-ho en anglès i ell fa o en castellà no importa, i vaig dir-ho en anglès per a que m'entegeura més gent, pq castellà només parle el profe. Desprès va fer la traducció al alemany i vam discutir si tenia raó o no. I va fer la demo i te nia raó, pot ser que a Valencia no m'haiguen explicat la demostració de la transformada bilinear, però si se un munt de coses de filtres i bovades varies, ademés com tinc enxufe, està prou bé. Desprès tenia festa fins el curset d'alemany, La profe és molt maja, i ademés esta molt bé perquè hi ha gent de tot lo món, Ahir és va confirmar la meua amistat en un xines, algo tipo "xen", una japonesa "ping" i l'indio de la india Ramjeet, la veritat que està molt bé, el xines vol quedar per a parlar sobre Espanya pos quedarem. I au a la entrada d'avui més coses. Ahir vaig tirar unes fotos de dins de la classe amb vistes a la uni i al bosc. Un B7 per a la Peque i per als nebots i a vore si puje algun dia més vídeos a10 i fins a la nit.




No hay comentarios: