martes, 2 de diciembre de 2008




Hola xiquets. Com va? espero que bé, per aquí les coses van prou bé, ara tenim l'opinió de la meua novia que també valora que estic prou bé, així que anirem fent. Per lo demés aquest finde vaig tindre-la de convidada a la meua whonung i va ser un finde molt bonic. la veritat que vam tindre molt bon hora, no com hui que ja ha nevat, però no crec que en quede molta perquè després ha plogut, i si esta nit no neva, demà no en tindrem. De totes maneres quan tenim semineu, el problema és que lliça molt, i quasi que se va millor en bic que a peu. En fi. És lo que hi ha. Aquest finde com ja he dit va vindre la Peque, la veritat que s'ha fet molt curt, però conto que això està bé. aquest finde va comença el divendres a les 11:iunamica, quan vaig anar a a l'aeroport i el vol, ja havia aplegat, va ser una arrivada molt bonica, i en un fort abraç molt llarg. La veritat que estava molt més guapa que com la recordava. així que vam tornar per a Erlangen, feliçment amb tren i després un petit taxi. Per a la caseta. La veritat que li va agradar molt la neu, i això que en quedava molt poca. I per lo demés mos ho vam passa molt bé. A la nit a vore si posem més cose perqué ahir no vaig poder i hui ja tinc que marxar. Bueno xiquets a10. El de la primera foto no sóc jo. I un b7 de pato per a la Peque, i un abraç per als de casa i un abraç per a tots els que em segueixen, encara que ara no escric de massa seguit. A10

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola, peque!!!

La veritat és que t'ha quedat un post molt xulo i has triat les mateixes fotos que haguera triat jo si haguera fet el post. Ha estat un cap de setmana genial, l'única pega és que s´ha fet molt curt, però ja queda menys per a la pròxima.

Molts besets

Òscar Nos dijo...

Xe Antonio, ja feia dies que no entrava, ho sento, es pecat... però ja he anat a confessar-me jaja
Bé, pos veig que la neu esta guai, però es fotuda, però deu de ser tota una odissea anar en bici per la neu no?? Jo en tota la paciencia que tinc, pos als 30 segons ja tiraria la bici al cantó del carrer i ja l'agafara un altre xD
Antonio esperem vore't en alguna sortideta dels gegants nadalenca, o algun soparet o algo...
Ah, t'invito a que te passes pel meu "blog" o metroflog, on la passada actualització, que dedico a la Colla de Gegants i Cabuts pos surtes tu a la foto, a la última sortida que vas vindre Sabadell-Alella xD ( www.metroflog.com/Max10792 )
Vinga Antonio ens anem veient per Internet!
Òscar ;)