sábado, 13 de diciembre de 2008

Ei que fa fresca!!!!!!!!!!!!!!!

Hola xiquets a vore,si pujo les ultimes fotos i algun dia pujo també els vídeos. Per lo demés esta setmana, a estat una setmana normal, però ha vingut un altra volta el fred, i ja tornem a tindre un montona de neu. Així que queda més graciós anar a classe, Però bueno poc a poc i au. La veritat que rellisca prou. La gent ja pensa molt en Nadal.
També vaig fer el meu primer examen d’alemany la veritat que va ser una mica estrany, perquè només va ser de fer redaccions,una explicació de una foto i fer una invitació,en fi vaig traure un bé i un satisfactori respectivament, així que sense passar-se però prou b, tampoc cal destapar tan pronte el tarro de las esencias.
Aquesta setmana era la del Barça-Madrid. No ho sé si ho sabíeu aquí alemanya. Si que ho sabien i vam parlar una mica hi tot. La veritat que aquesta setmana han fet propaganda per tots els puestos,encara que aquí no hi ha tanta passió per el partit.
Per lo demés la novetat de aquesta setmana és que sóc erasmus i la gent me pregunta,per a fer l’erasmus a Espanya, les preferides són Madrid, Barcelona, i Valencia. Jo naturalment recomano mi bien amada escuela de Valencia, para que sean felices,i no vean nieve en invierno, que tots es queden una mica estranyats, quan dic això. Per lo demés m’ha fet gràcia que els dos en qui he parlat un d’electrònica i l’altre de comunicacions, tenen por d’anar a Barcelona perquè diuen que només parlen català, la veritat és que ha sigut una cosa que m’ha estranyat que els dos estaven prou assustats per aquest fet. Però bueno jo els he dit que s’animen i que volten, que tots parlen el castellà i que estiguen tranquils.
Bueno xiquets vaig a dormir i demà més. La veritat que preparant la torna no em queda molt de temps per fer el blog.
Bueno un b7 de pato per a la Peque,i que s’anime que te un novio prou desastre, però bueno espero que em vulga molt com jo la vull. I un abracet fort per als de casa. A10 xiquets,i si la gent encara em llig, espero algun dia actualitzar més continuadament.






No hay comentarios: