martes, 16 de diciembre de 2008

Ei que açò ja s’acaba!

Hola xiquets,pos lo que dic, que açò ja finalitza,ja tot són preparatius per a Nadal a Espanya i despedir-me dels habitants de Erlangen que m'han afectat per a bé en la meua vida. Espero alguns considerar-los com a amics quan acabe l'erasmus per aquestes terres.
en fi es lo que hi ha. La veritat que la part universitària d’Erlangen quedarà molt buida. Els mestres i alumnes són com A Espanya ja procuren fer festa els dies pròxims a Nadal que hi ha festa. Bàsicament negociant,però aquí la veritat que negocien els mestres avanç que els alumnes tenen més ganes de fer festa. Així que de seguida ens posem d'acord. Preparar la maleta es una castanya però com tinc que posar poca cosa posen un moment estarà. AL veritat que hi ha que posar per a fer faena i a vore que és lo que posem, per a estudiar,per a portar a casa, per portar jo, en fi ja vorem que portem, fins 8 kilos a la ma i 20 a la maleta.
La veritat que per ahí també està quasi tot preparat per al Nadal aquí tb. Bueno xics se m'ha fet tard demà continuaré si tinc temps. me'n vaig a dormir que tinc molta son. A10
Però avanç un b7 de pato per a la Peque i un abraç molt fort per als de casa, i per a tot quisqui que em mira el blog pos una abraçada.
A10 xiquets
fotos de neu i continuarem amb el mercat



No hay comentarios: