jueves, 16 de abril de 2009

ei de copipaste de mails!!!!!!!!!!!!!

Ei Hola Raül!!

Se m'ha passat la contestació del mail i ara em toca contestar-te a la faena amb
el teclat alemany. Genial per a escriure coses en castellà o valencià, és una
mica graciós trobar els accents però bé en combinacions rares mole. I de la c
trencada i la ene con cosina arriba ni senyal hi ha en aquest teclat, i pasando
del tema alt+chorro de numeros.

Per lo demés per aquí va molt bé tot, estic felicment amb el projecte al
fraunhofer (http://www.fraunhofer.de/EN/index.jsp). però els diplomands nos
surtim a la web quina llàstima. Per lo menos estic felic de no fer cap exàmen
més i només anar fent el projecte disfrutant de la vida. Encara que el
berenjenal de les pantalles, modulacions digitals i CDMA tot junt i batut a la
frecuencia freda, toca una mica el nas però anem fent. Algo surtirà.

Una de les meues teories de teleco Valencia és que valia molt per a xarrar a la
cola del paro de transformadas varias y monopolos en array alimentados por redes
de divisores de Wilkinson, és certa. Però també val per a xarrar a l'empresa. la
veritat que les meues idees són ben acullides per el grup de treball i fins hi
tot algun company les ha posat en pràctica i han funcionat. Però aquí bé el meu
porblema per a mi aquestes idees també van bé però no se com portar-les a la
pràctica, em perdo en coses prou facilites com en programar un demodualdor
digital en java a 48KHz de sampling rate. però bueno poc a poc anem fent i no
parlem del temps real això encara és més graciós. Bueno fa falta una mica més
de pràctica, però com tenim temps fins al setembre pos poc a poc anirem fent,
como mola.

Així que les teories telequils van bé 'altre dia tenim un problema en el reset
del buffer de la pantalla del mac. I jo dic hombre! pues lo modelamos como una
desvanecimiento rayleigh de la senyal y nos quedamos tan anchos y che pos
funciona un poco. Peró és graciós aplicar les técniques de comunicacions mòvils
a una pantalla. jaja.

També estic aprenent java por un tubo. lo que es prou divertit i graciós. los
punto stream y las típicas secuencias en c que nadie entiende nada pero ahí
están molan un montón.

Per lo demés que. Per ahí a Valencia disfrutant de les vacances de Pascua i
mentre descanseu tranquilament també prepareu els examens que tant amablement
han preparat els profesors per a després de Pascua. Per a que no vos
aborrisqueseu molt per les vacances.

Jo vaig tornar per Pascua i el Valencia va guanyar porto sort, quan va guanyar
la lliga i uefa quan vaig anar a Valencia. Així que posrto sort.

Per a falles no vaig anar a vore si puc anar a la falla de Penyiscola. De paso
aprofitant coses, també aprofitaré aquest mail per a una entrada al blog que
vaig curt de temps aquesta setmana.

Bueno xic molta sort a tots ambs els test telequils i disfruteu de la vida.

Una abracada VAlenciana per terres alemanyes
Atentament i uja continuare vaig a fer una mica de faena

Antonio J. Querol

PD la veritat que la contrasenya portàtil para todos era la millor del món, però
és lo que hi ha. Vota continuismo todo seguirá igual

No hay comentarios: