martes, 3 de febrero de 2009

Ei q anem al tran tran!


Hola xiquets abandonats, la veritat que vos tinc una mica abandonaets, però és lo que hi ha, a vore si me pose una mica seriet amb el blog, però últimament acabo massa tard de fer les coses i tinc són, i encara no he trobat l'horari ideal per a fer el blog, però bueno a vore si finalment el trobem i açò passa a ser més formal.

Com a cosa curiosa hui explicarem que és el repetitorium vorlesung. Bàsicament he anat a classe, i per a hui tocava el repetitorium vorlesung, com no sabia q era, quan m'he assegut al que tenia al costat li he dit: escolta q es açò del repetitorium, i fa lo importante para el examen. I efectivament el profe ha vingut i diu: pam, pam, i s'ha posat a comentar que és lo q anava exactament per a examen, al final ha enumerat prou punts però n'ha llevat prou així que, prou bé, ha estat graciós.

La veritat que tenia un parell de idees per al blog però al final no tinc temps per a dur-les en pràctica a vore si comencem i fem algo. Bueno xiquets vaig a fer non-non que demà matino.

Un b7 de pato per a la Peque, i la moto per als nebots i un abraç per als de casa i als que lluiten contra SG & SM es molta sort i que la mofa els acompanye jo no ho faré.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA TETESAN!!
AVUI TINC UNA QUEIXA, BUENO 2, UNA QUE JA ERA HORA Q ESCRIGUERES AL BLOG!!! PERO COM SE Q TENS MOLTA FAENA T´HEU PERDONO. I L'ALTRA ES: PERQ FIQUES UNA FOTO D'UN PARDAL NEGRE????? QUINA POCA SENSIBILITAT CAP A LA TEUA POBRA GERMANETA!!!!! ESTIC EN CONTRA!!!!!!!
MOLTS MOLTS BESETS I DELS TEUS NEBOTS: ETE ETE ETE: RODRIGO I BRUUU BRUUUU ALEJANDRO

Dublinés dijo...

Bueno, bueno. Yo vuelvo a comentar! Te agradecí por messenger la felicitación del cumple, pero estoy pensando que no te lo escribí por aquí. En todo caso: MUCHAS GRACIAS!!!!

Por aquí todo sigue normal, al Castellón le quitan los entrenadores, el Madrid va haciendo cosas graciosas, y yo sigo programando.

Por cierto, ahora he conocido un grupo alemán: JULI. Y la verdad es que está guai, aunque no entiendo nada jejeje. El disco se llama Ein Neuer Tag, y lo puedes escuchar en www.deezer.com .Si le quieres echar un vistazo, y al menos te sirve de conversación con algún alemán. Un abrazo:!!!!!