lunes, 19 de enero de 2009

Hola nanos 2009 poca serietat!

Hola xiquets, pos lo dit pareix que en el 2009 no hi tenim molta serieta al blog, la veritat que si tinc un munt de coses per a contar i pujar al blog, però fa falta una mica més d'organització al meu diari, la veritat que sempre acabo massa tard per a fer el blog. i vaig a dormir, però a vore si després canvia tot o que. la veritat que crec que el moment idoni per a fer el blog, és mentres faig el sopar,o coses paregudes. La veritat que encara no entenc com puc portar aquest cacao,però bueno conto que hui que fa una setmana que he tornat, ja torna tot a la normalitat.

Com a cosa graciosa de la setmana passada vaig caminar, per primera vola per un llac congelat, la veritat que és prou xulo, no era molt gran, però estava molt bé. espero el finde que bé a vore si tinc més temps, Aquest divendres volia anar però al final vaig tindre pràctica i conferència i tot a fer la ma. La veritat que la conferencia va estar molt bé, i em va donar una bona idea per a fer un abstrac, anem a vore si podem escriure-ho.

Per lo demés vaig passar el dissabte de compres, i vaig adquirir per a la bici les piles recarregables, no siga cas que em posen una multa, i no farem res. I després de excursió al mediamark, que al final no vaig arribar. Perquè encara que només eren les quatre ja pareixia de nit fosc i feia mal hora i com no havia anat mai dic tira, torno per a casa i au, total al saturn igual me valdre i no crec que hi haguera molta diferència, d'un puesto a l'altre
bueno pareix que la cuixa de pollastre ja està, una mica massa feta i tot, a les carxofes encara els falta una mica a vore si ara estaran mentre finiquitem aquest blog. Bueno vaig a sopar mentre vos pujaré algunes fotos del Louvre i si puc algun vídeo de Paris però de moment no conto,otra vez será.

Bueno xiquets un b7 de pato per a la Peque, un abraç per als de casa, i la moto per als nebots. a10 xiquets











No hay comentarios: